Skåneresa och fler roligheter


Som ni alla vet så åkte jag ju till Skåne i helgen för att fira min systers födelsedag och dansa häcken av mig till de ljuvaste av tongångar från Sébastien Léger. Jag lyckades (i stort) att genomföra båda uppgifterna. Jag missade syrrans uppvaktning på fredagsmorgonen men vi åt middag ihop, hon fick sin fina present och allt var frid och fröjd. Herr Léger från Frankrike levererade som väntat. En helt fantastisk kväll på Jeriko enligt min mening. Riktigt bra set och när han fläskade av Mars som sista låt så var jag nära dyngsur men det torkade på vägen till KB för en sista öl.
Det är ganska kul att vara nere men det är skönt att komma tillbaka såhär till hufvudstaden. Hur trevligt det än är att träffa familj och vänner drabbas jag alltid av någon obeskrivlig ångest när jag är på besök och vill bara fly tillbaka så fort det går. Vet inte varför... det bara händer.

Jag har börjat aktivt söka lägenhet. Jämfört med tidigare så är det en ökning med kanske 345% aktivitet. Jag har även skummat igenom bröderna Schulmans nya blogg. Den är ju underhållande som tidigare. Därifrån klickade jag mig vidare och hamnade till sist här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0