Onsdagsaktiviteter

Idag finns det en del saker som jag borde ha gjort men som jag inte lyckats fullfölja. Jag borde:
1. Ha städat den förbannade korridoren som är nedlusad som en skabbhund från Peking (dock utan min inblandning),
2. Skrivit klart mitt resereportage som jag så fint börjat på och egentligen inte borde ha något problem med att avsluta.

Jag vet inte riktigt varför jag inte har gjort det. Eller det var en lögn. Jag har inte städat för att jag hatar att städa och jag tycker inte att jag har något med smutsen att göra. Men... jag kommer bli tvungen att städa förr eller senare så jag kunde ju lika väl ha gjort det idag.
Mitt resereportage har störts av att jag har gjort en massa andra grejer som till stor del är helt meningslösa. Jag har lekt med Skype (talat med David, Viktor samt hjälpt farsan installera Skype), jag har snokat runt på Facebook, chattat på msn och varit och handlat mat. Det sistnämnda var faktiskt helt nödvändigt så det kan jag nästan räkna bort. Jag kan förresten lägga till att jag tittat på Superbad. Det var kanske 800:e gången sen jag såg den på bio i höstas. Nu måste jag istället sitta och skriva på arbetet såhär sent vilket bara leder till att jag blir sur på mig själv, skriver sämre och blir tröttare imorgon. Trots denna vetskapen sitter jag och tittar på någon Kenzaa som tydligen skriver Sveriges mest lästa blogg med 60000+ läsare om dagen. Hon är i och för sig rätt snygg, lite ung dock...

För att alla inlägg inte ska verka så bittra så kan jag säga att jag har börjat träna vilket jag är nöjd med. Känns skönt att ha satt igång lite. När det börjar bli lite varmare så blir det ut på jogging/promenadbanan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0