I.F.H. Mondays


Trots en jävligt härlig helg med många fina inslag så är måndag ändå jävligt tråkigt. Jag gjorde i och för sig inte så värst mycket igår men fredagen och lördagen hade tillräckligt i sitt sköte för att räcka även för söndag.
Fredagen bjöd på Justice live on stage på Debaser Medis. Massive konsert! Jag och Tubbe åkte till Matte, Jon och Märta som bjöd på god middag först, sen tuben tillbaka in till stan. Vi kom i god tid och slapp stå i någon direkt kö vilket de som kom lite senare fick göra. Blev full tidigt men gick ju dock inte över till vatten för det. Hade en mycket bra kväll på Medis, drog efter spelningen till Neu med Tony där Dj Mehdi spelade. Bra kväll där också, Justice kom dit och spelade gamla disco-hits.
På lördagen var det Vice-fest. Jag var trött men det vara bara bita ihop och gå dit. Agerade Guitar Hero-host de första timmarna men sen efter ett par cider så blev det bättre. Dansade runt mellan klungorna av vänner och hade mycket trevligt. Sjukt bra musik var det. Blev under de tidiga timmarna även förföljd av en tjej som sen försvann, kom tillbaka och hånglade upp mig och gick sen hem. Efter stängning, i väntan på pendeln, blev det ett snabbt pit stop på Spy Bar. Var inne typ en kvart innan jag kände att jag kunde gå och käka för att sen kunna tajma in första tåget.

Idag måndag har vi haft skola som var rätt trist. Vi ändrade några ord i en radiotext och sen slutade vi efter att ha lyssnat på ett gammalt reportage. Nu måste jag egentligen skriva men jag har så tråkigt och har ingen inspiration. Förmodligen för att det är just måndag. Vill bjuda på en film som matchar titeln på inlägget. Håll tillgodo!

Klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0