Ibland är det svårt att sätta rubrik


Speciellt när inlägget handlar om helt vitt skilda saker. För det kan det faktiskt göra. Det kan hända väldigt olika saker på en och samma dag och det kan vara svårt att sätta ord på det. Lägga det i samma kategori. Hur som helst...

Idag har jag lyckats producera en text som jag faktiskt är ganska nöjd med. Imorgon kommer vi få höra hur de andra i klassen uppfattar den men personligen tycker jag den är bra. Det är ett debattinlägg kan man säga och även fast jag inte lyckades kasta ur mig de bästa argumenten för min tes så tycker jag att budskapet kom fram otroligt väl: Melodifestivalen suger pung. Jag tänker inte skriva varför även här. Är det någon som vill veta varför och vill läsa min text så skriv in din mail i kommentarsfältet så lovar jag att jag skickar texten till dig.

Det andra jag vill berätta om är att jag såg någonting jag blev lite förvånad över precis. Det är Christina Aguilera. Jag har sett bilder på henne från när hon har varit gravid nu på senaste men detta är helt otroligt. Ta en titt själva!

Christina Aguilera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0