Felix Fuck-Up


Felix Fuck-Up är en vedervärdig unge, men samtidigt otroligt skön. Han är med i radioreportaget vi gör i skolan. Han får svara på ett par frågor och är väldigt nonchalant. Vi frågar om han har sålt lotter eller bakat bullar för att hjälpa sin idrottsförening varpå han svarar "nej" på ett sätt som hade fått vilken östermalmsbrutta som helst att tappa hakan i avund. Det tar inte slut där. Felix Fuck-Up svara på en fråga till:

Vi: Vad hade du gjort om dina tränare hade begärt att du sålt lotter eller bakat bullar åt föreningen?
FFU: Eh... jag hade blivit förvånad och undrat vad det var med dem!

Såhär fungerar dagens ungdom nuförtiden. Jag blir förskräckt när jag hör det men kan ändå inte undgå att skratta när jag hör den kanske femtonåriga snorungen slänga ur sig de där kommentarerna. Felix Fuck-Up alltså.. vilken grabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0