En hel vecka sen

Jag vill be om ursäkt till mina trogna läsare (vilket enligt statistiken nu är uppe i ungefär... två) för att jag inte har skrivit på såhär länge. Jag kan inte svara på vad anledningen är. Jag har till och med sportlov vilket ju borde ge mig ordentligt med tid för att skriva här på sthlmlarv men, men...
Veckan har var innehållsrik. Firat en väns 25-årsdag där jag även spelade skivor. En mycket trevlig tillställning med mat och dryck och trevligt sällskap. Jag har även jobbat och tränat. Jag spelade också skivor på Skrapans After Work i tisdags vilket också var en hit. Jag tycker om att spela skivor. Det finns långtgående planer på att köpa cd-spelare och mixer men först ska jag bara ha råd och hitta någonstans att bo där jag kan ha grejerna.
Ikväll är det Mange Schmidt på Debaser Medis. Det är även invigning för BAUER, vilket är en restaurang som tidigare hette Krönet. Till sist är det Adrian Recordings night på Debaser Slussen vilket kan vara kul. Men jag tror jag hoppar över det sistnämnda. Känner att jag kanske håller på att bli en smula sjuk vilket hade varit tråkigt. Kanske ska hoppa över träningen så det inte blir värre...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0