I wanna make apple in this club...


Läste en kul grej på internet. Verkligen kul. Alla har ju hört Ushers "Make love in this club" med Young Jeezy. Låten är producerad av Polow da Don men Apple kanske vill ha en del av kakan nu?



Jag har för övrigt bestämt mig för en del grejer idag tror jag. Eller kanske inte bestämt men verkligen starkt övervägt. Jag tror jag har bestämt att jag ska läsa "Grafisk Design och Reklam" efter att jag är klar med min journalistiskutbildning. Hösten 2009 närmare bestämt. Jag har dessutom bestämt att jag ska köpa en Macbook. Får väl ta den på avbetalning eller något. Känner ni någon som vill köpa en PC-laptop så säg till mig. Det är en mycket bra dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0