Fikapaus


Sitter just nu på café och dricker kaffe och funderar hur fan jag ska få ihop material till mitt arbete som ska vara inne imorgon. Just nu ser det mörkt ut då mitt bästa tips sket sig. Jag hoppas starkt på att något ska dyka upp eller att tv-spelskvällen som tidigare var bokad på något sätt, i någon form, återuppstår.

Hörde ett par roliga konversationer på tuben på väg in till caféet. Håll tillgodo:

1. Två tjejer, en latina och en svart rusar in och sätter sig bredvid mig.
- Ja, hon är ganska tjock men hon har typ fem miljoner gånger mer muskler än de andra. Och vad heter hon...? Serena? Serena Williams?
- Ja?
- Hon är grym. Så vill jag se ut.
- Nä! Hon är ju alldeles för musklig. Ser ju ut som en man.
- Nej! Hon är ju helt grym!
- Har du sett henne i en klänning?
- Ja, det har jag i och för sig. Det var inte så fräscht...
(Nej, muskliga tjejer är inte så fräscha... reds. anm.)

2. Tre grabbar, med inskrivningspapper från S.A.T.S.-odenplan, sitter och diskuterar.
- Men hon Malin gymmar där. Hon är fräsch!
-- Ja, det är hon. Lätt. Var inte du sugen på henne?
--- Jo, men hon är ju konstig. Hade ju gått bra och knulla dock...
(Dagens ungdom... jag säger då det... reds. anm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0